loading...
عکس بازیگران زن 2 ایرانی,خارجی,هالیوود
نوروز بازدید : 164 سه شنبه 23 شهریور 1395 نظرات (0)

وینگادا: تیم امید برای من نبود

... مدت هاست که شناخت خوبی از توانایی‌های حقیقی دارم و اگر این اعتماد نبود ... تیم امید ...

چرا کرانچار سرمربی تیم امید ایران نشد؟! وینگادا: …

... تیم امید برای من نبود ... امید ایران تیم من نبود و آن تیم متعلق به نلو وینگادا نبود. من ...

وینگادا: تیم امید برای من نبود - برترین ها | خبر …

فوتبالی‌ترین | وینگادا: تعاملم با کی‌روش ایده‌آل …

... تیم امید برای من نبود ... امید ایران تیم من نبود و آن تیم متعلق به نلو وینگادا نبود. من ...

Football.ir - اخبار فوتبال : «تیم فوتبال امید ایران»

... دفاع کنم که برای تیم امید سنگ تمام ... من اصلا انتظار ... پشت تیم امید نبود و همه ...

صحبت های جالب وینگادا: چرا کرانچار سرمربی تیم امید

... تیم امید گفت:مدت هاست که شناخت خوبی از توانایی‌های حقیقی دارم و اگر این اعتماد نبود ...

وینگادا: تعاملم با کی‌روش ایده‌آل بود، اما تیم امید برای ...

... تعاملم با کی‌روش ایده‌آل بود، اما تیم امید برای من نبود/ اگر به ... با نلو وینگادا را ...

چرا کرانچار سرمربی تیم امید ایران نشد؟! وینگادا: …

چرا کرانچار سرمربی تیم امید ... اما تیم امید برای من نبود/ اگر به ... وینگادا را ...

اگر یک ایرانی نتیجه وینگادا را می‌گرفت، پدرش را …

... تیم امید خوب نبود/ملی ... اما من می‌گویم وینگادا ... تیم امید باید برای ...

پروین: نتایج امید شکست نبود، آبروریزی بود

وینگادا مربی بزرگی نیست/در اینچئون هم فوتبال را باختیم هم اخلاق را/ پرسپولیس کمبود بازیکن ...

وینگادا: تعاملم با کی‌روش ایده‌آل بود، اما تیم امید برای ...

بر همین اساس به سراغ نلو وینگادا. ... تعاملم با کی‌روش ایده‌آل بود، اما تیم امید برای من نبود.

وینگادا: تیم امید برای من نبود

وینگادا: تیم امید برای من ...

پروین: نتایج امید شکست نبود، آبروریزی بود/ دایی …

علی پروین با بیان اینکه نتایج تیم امید برای ... من در طول ... ولی وینگادا با تیم امید ...

صحبت های جالب وینگادا: چرا کرانچار سرمربی تیم امید

... تیم امید ایران تیم من نبود و آن تیم متعلق به نلو وینگادا نبود. من ... وینگادا من برای شما ...

اتفاقات عجیب در تیم ملی امید

... مدیر تیم ملی امید پذیرفت. برای ... نبود؟ در این میان برای چه ... برای وینگادا ...

وینگادا: تعاملم با کی‌روش ایده‌آل بود، اما تیم امید برای ...

وینگادا: تعاملم با کی‌روش ایده‌آل بود، اما تیم امید برای من نبود/ اگر به حقیقی اعتماد ...

نود - گفتگو با خاکپور درباره حذف تیم امید

... تیم امید اضافه کرد: برای ... تیم من کامل نبود ... تیم امید پرداخت و من ...

افتضاحی دیگر از فوتبال ایران؛امید ایران در آستانه …

... نلو وینگادا در آستانه ... ایران برای قرار ... تیم فوتبال امید ایران در ...

وینگادا: تعاملم با کی‌روش ایده‌آل بود، اما تیم امید برای ...

... تیم امید گفت:مدت هاست که شناخت خوبی از توانایی‌های حقیقی دارم و اگر این اعتماد نبود ...

چرا کرانچار سرمربی تیم امید ایران نشد؟

... برای تیم امید ... امید ایران تیم من نبود و آن تیم متعلق به نلو وینگادا نبود. من ...

تیم فوتبال امید ایران - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و …

مردم بخاطر نتایج تیم امید از ... من موافق و ... سرمربی تیم فوتبال امید ایران ترکیب این تیم برای ...

فوتبالی‌ترین | پول وینگادا وافغانستان را به اسم …

... دفاع کنم که برای تیم امید سنگ ... بودیم عدالت نبود. ... آن به آقای وینگادا و کادر ...

صحبت های جالب وینگادا: چرا کرانچار سرمربی امید

... سرمربی سابق تیم امید ... نلو وینگادا. ... را از اهداف این تیم پرتغالی برای جذب ...

توجیهات عجیب وینگادا برای کسب نتایج درخشان تیم امید

سرمربی پرتغالی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ,تیم ملی امید, تیم ملی ... عجیب وینگادا برای کسب ...

حبیب کاشانی ، از حراست تیم های ملی تا مدیریت تیم فوتبال امید

... "روز عیدغدیر بود که آقای کفاشیان با من ... نبود . حبیب ... برای سرمربی گری تیم امید ...

فوتبال ایران

... فقط به خودمان باختیم و کسی غیر از من مقصر نیست/ تیم من ... پول وینگادا و ... برای تیم امید ...

کاشانی: خاکپور می‌گوید مقابل وینگادا شأنش رعایت …

مدیر تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل امید ... و تنها مختص خاکپور نبود. ... ای برای من نوشت که البته من ...

معینی: از صحبت‌های کاشانی اطلاعی ندارم/ قسمت نبود

... تیم ‌ملی امید شکست خورده و صحبت‌های من ... از صحبت‌های کاشانی اطلاعی ندارم/ قسمت نبود ...

وینگادا: شرم دارم بگویم چه اتفاقی افتاد!/ اگر من

... مرزبان بهترین گزینه برای پدیده بود/ می خواهیم جزو 10 تیم ... بازیکنی نیستم که برای ...

علیرضا حقیقی به تیم وینگادا پیوست

علیرضا حقیقی به تیم وینگادا ... انگیزه زیادی برای درخشش ... بود، اما تیم امید برای من نبود;

وینگادا: شرم‌آور است - seemorgh.com

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال امید رخدادهای بازی با ویتنام و چیزی را که در زمین بازی اتفاق ...

کاپ | کاشانی:ادامه کار با وینگادا سخت است/حضور …

مدیر تیم امید گفت:وینگادا گفته بود تیم را به من تحمیل ... هماهنگی ها برای اردوی قطر ...

وینگادا آن همه تجربه ... - صفحه اصلی

چه هزینه‌ای برای وینگادا شد و ... هیچ کاری برای تیم امید ... به من گفت؛ تیم امید بدشانس ...

پروین:نتایج امید شکست نبود، آبروریزی بود/ دایی …

علی پروین با بیان اینکه نتایج تیم امید برای ... امید شکست نبود ... وینگادا به صلاح تیم امید ...

جام نیوز :: JamNews - فرصت کافی ندادند تا با امیدهای …

... برای تیم امید ... امید ایران تیم من نبود و آن تیم متعلق به نلو وینگادا نبود. من ...

پروین: دایی به خودش و پرسپولیس ظلم کرد

تیم ملی فوتبال ایران سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس,پرسپولیس ... حادثه وحشتناک برای وزنه ...

وینگادا آن همه تجربه داشت اما چه کرد؟

سرمربی پیشین تیم امید گفت: فدراسیون فوتبال برای حضور لژیونرها هیچ ... وینگادا آن همه تجربه ...

بهار نیوز - مایلی‌کهن: تیم ملي امید نفرین شده است!

چیزی که در ذهن من ... سرمربی تیم امید بودند اما هریک در مقاطعی دچار مسائلی شدند که تیم امید ...

معینی: از صحبت‌های کاشانی اطلاعی ندارم؛ قسمت نبود

... تیم ‌ملی امید شکست خورده و ... برای اطلاعات ... من بازی‌های تیم ‌ملی امید را ندیدم ...

برچسب ها - سرمربی تیم امید

گرف تیم برای همین ... سازی تیم... فوتبال امید گفت من در 20 ... وینگادا سرمربی تیم امید و ...

من علیرضا حقیقی را به اروپا آوردم

... برای تیم امید ... امید ایران تیم من نبود و آن تیم متعلق به نلو وینگادا نبود. من ...

الف - مایلی کهن: بازیکن ما در بازی عراق خطا کرد که …

درسته تیم امید ... اون تیم حاصل کار مایلی کهن نبود، تیم ... امروز فوتبال در سرزمین من برای ...

کمک 5.5 میلیاردی وزارت ورزش فقط برای این تیم امید نبود ...

حبیب کاشانی با حضور در برنامه ورزش و مردم از عملکرد تیم امید و محمد خاکپور دفاع کرد. به گزارش ...

حمله شدید مایلی کهن به کی روش، دوستش و حریفان …

البته در آن دوره فقط آقای وینگادا نبود و ... برای هدایت تیم امید ... نقد من و تیم امید ...

فردوسی‌پور این بار خود کی‌روش بود؛ ۴۰۰ میلیون تیم امید

مدیر فنی تیم فوتبال امید ایران در واکنش به انتقاد دوباره از کی روش و برنامه نود گفت: این بار ...

فردوسی‌پور این بار خود کی‌روش بود/ ۴۰۰ میلیون تیم امید

مدیر فنی تیم امید ادامه داد: سوال من ... برای تیم امید ... وینگادا با تیم امید ...

پروین: آقایان غیر ورزشی در پرسپولیس تصمیم …

... مرزبان بهترین گزینه برای پدیده بود/ می خواهیم جزو 10 تیم ... بازیکنی نیستم که برای ...

فوتبال ایران

گلر يك تيم ملي شاگرد وینگادا ... پیشین تیم های پرسپولیس و امید ایران ... شیرین برای من ...

وینگادا: استعفا نمی‌دهم اما عذرخواهی می‌کنم | پایگاه …

نبود سیلو مشکل اصلی کشاورزان ... به تیم ملی ... مبارزه با پولشویی" برای دستیابی به ...

عزیزی: طرفداران کی‌ روش برای کوبیدن مایلی‌کهن تیم امید

حالا این اتفاق برای تیم امید ... همچین تیم غولی نبود ... وینگادا چجوری تیم امید رو در ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 241
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 396
  • بازدید ماه : 539
  • بازدید سال : 2,571
  • بازدید کلی : 27,234